Mucizemgeldi Geçmiş olsun canım sorun ne neden bu kadar bakılıyor ? Ben de çok sık USG ye girenlerdenim şu an bir ay kaldı kavuşmamiza. Bir ara gebelik zehirlenmesi yaşadım üst üste baktılar ikili test zamanı ensesini göstermedi bebek üst üste kaç kez aldılar postlarima girer isen hep bu konuyu sormuşum 😂 Daha dün gittim doktora ilk kez uzun süre gitmemiştim. Doktorum USG den korkan hastaydın sen de mi dedi gülerek. Evet hocam bir şey olur mu dedim gülerek korkma korkma falan dedi hala tatmin olmuş değilim 🤣