Demet78 ben depremden etkilenmiştim, nisanim falan yavaş yavaş gelmeye başladı sonra bir cm açıklık vardı herşey güzeldi, kızım deprem sonrası geri yukarı çıkmış , kesem de delinmiş sızıntı gibi su geliyordu, doktor beklemenin riskli olacağını söyledi suni sancı versek bile bu durumda normal olmaz dedi bende panikten tamam dedim