Royem62 Mavii- bugün 17. Gün canım bu testler bazen tam koyulaşmadan da çıkabliyor o yzden şüphede kaldım ben değerlendirdim zaten ama yine de aklıma takıldı
Kivircik01 Merhaba benim bildiğim şu an yumurta var ama yumurtlama olmamış görünüyor yine de değerlendirmeniz iyi olmuş ama bence takip altında tutmalısınız
Mavii- Ben innovita marka kullanmıştım çok netti. Markadan markaya değişiyor sanırım. Gönlünüzce olsun 🙏
Royem62 Panioku ondan sipariş verdim canım az para da değil yani bende hiç memnun kalmadım hiç beğenmedim