BusraAydogan14 1 doktoru dinleyip hemen kürtaja girmeyin. Ben hamileligimi 3+5te öğrendim. Devletteki doktorum öğrendiğimden beri 3.ye almaya kalktı. Ozeldeki doktorumsa bekletiyor. Bebeğin geriden geldiğini söyledi. O yüzden size zararı olmayacaksa beklemeniz iyi olur.