Bu yaz sıcağında 13 haftalığım her sabah mide bulantısı yasıyorum uyanınca. Gün içindeki mide bulantılarım geceye döndü uyutmuyor. Bugün de hava inanılmaz sıcakk. :(( ve midem gün boyu bulandı. Prilam kullanıyorum ama hiçbir etkisi yok. Yeme içmem de bir kısıtlama olmuyor ama yediklerimi çıkarmamak icin cok cabalıyorum. Çünkü kusmak iğrenç bir şey