37+4 den selamlaar. Artık bir an önce doğurup bebeğime kavuşmak ve beden olarak rahatlamak istiyorum. Ama hamileliği de çok rahat geçirmeme rağmen özleyeceğim sanırım. Mesela tekme attığında dalgalanan göbeğimi izlemeyi çok özleyeceğim ben 😄 Bir de tanıdık tanımadık karşılaştığınız herkesin ektra özen göstermesi korumaya alması durumu var bunu da çok özleyeceğim. Kapı tutmalar toplu taşıma da yer vermeler. Yediklerinden ikram etmeler falan 😄 Sizin özleyeceğiniz şeyler neler gebiş kız kardeşlerim?