Kızlar allah aşkına bana bi yardm edin 10 gun oldu dogum yapalı ikizlerime sütüm yeni bollaşp gelmeye başladı biberonla mamada veriyoruz bende sağıyodum sütümü biberonla veriyodum ama gögüslerimi acıttı pompa onuda bırakmak istiyorum ama emzirmeyi bitürlü düzene oturtamadık ilk zor olsada memeyi alıyolar sorun ikisi aynı anda acıkıyo biri digerini bekleyemez doyana kadar ikisini aynı anda emzirme yapamadm zaten memeye kavgayla alıyolar zor oluyo ikiz anneleri nasl emzirdiniz bi akıl verin bana denicem artk herşeyi yeterki düzenimiz otursun anne sütünü güzelce alsnlar yetmezse mama veriyim