Ceyyad bana da son bir Aydır her kontrolde doktor minyon bi bebiş olacak ama bu onun sağlıksız olduğunu göstermez sende misyonsun sonuçta genetik yani öyle düşün dedi. Kilo olayını artık cihaz net göstermez bu saatten sonra dedi, 38+4 üm. Bende küçük doğsun isterim açıkçası, normal doğum bekliyoruz çıkması rahat olur. 🤭