Kızlar sizlere sormadan rahatlamıyor içimmm .. 27 gün önce kürtaj olmustum.2 gün önce sol kasık tarafıma anii bir kramp geldi agrı kesici içtim gecti bu sadece 2 kez oldu .sonra olmadı dünde pembe su gibi akıntı geldı ve biranda kesildi .şuandada inanılmaz bir akıntı var sizce ne olabılır ? Adet günü yaklastıgındanmı olur yada bilemedm 🙏🙏🙏