Herkese iyi akşamlar öncelikle.
Sabah saat 9 buçukta çok şükür bebeğim dünyaya geldi. Spinal anestezi ile yapıldı. Ameliyat kısmı hiçbir şeymiş bu kısımdan korkanlar için söylüyorum ne iğne ne çekiştirme hiçbiri korkutmasın. Doğum yapan arkadaşlara sorum. Uyuşukluğum geçti ve ağrılarım başladı. İlk yürüyüşümü yapmak için kalktım tansiyonum çok düştü şimdi geri yatağa döndüm tekrar deneyeceğim. Hemşire canın tatlıdır bu kadar nasıl acıyo diyo fakat gerçekten çok acıyo. Sizlerin nasıldı kaç günde geçti veya geçirmek için ne yaptınız :')