Iffetnur_ahsen Kızlar 26. Temmuzda aşılama oldum bugün 10. Gün dayanamadım test yaptım lütfen niye yaptın dayansaydin falan demeyin :((negatif çıktı iğne etkisi buke yok sonradan pozitif olma ihtimali var mı
Iffetnur_ahsen Çok zor çokkkk😔😔😔 Rabbım kimseye bebek hasreti vermesin insaAllah biz ancak birbirimizi anlarız başka kim anlayacak her ay negatif alıp evde saatlerce tek başına aglamayi😔😔