Merhabalar arkadaşlar 9. Haftadayim sanırım 3 hafta sonra ikili taramam var . Genetik test icin arayıp bilgi istedim taramalar hakkinda olumlu bişey soylemedi gercekligi yuzde 60 falan dedi. Genetik testte çok pahalı sizler ne onerirsiniz. Rabb’im sağlık versin de Ben bebegimi her türlü kabul ediyorum zaten hiç yaptirmasam oluyor mu doktoruma dedim bi sıkıntı ciksada erken tedavi olmaz zaten dedi ama bilgi aldigim kisi bazi problemlerde erken tedavi olabiliyor dedi.