bkt_mrcngz sancı kasılma karnın aşağı düşmesi bebeğin tamamen kanala yerleşmesi hiç tık yok nst de çok normal çıktı 40.haftaya girdim bugün sezeryana karar verdim çünkü artık dayanıcak gücüm kalmadı nefes alamıyorum yatamıyorum uyuyamıyorum ayaklarım dizlerime kadar o kadar çok şiştiki yürüyemiyorum.bebeğinde büyümesi durmuş doktorumda bu kadar kendine eziyet etmene gerek yok dedi pazartesi sezeryan olcam