Seyma03_ 41+1 e kadar bekleyip sezeryan diye yatırıp suni verip normal doğum yaptırdılar ama hiç anlatıldığı gibi kötü değildi tabi ki herkesin acı eşiği farklı bünyesi vücudu farklı ama ben hep ayetel kürsi okudum son ana kadar da iyiydim ta ki doktor çocuk aşağı inmiyor diye bastırıp kaburgamı kırana kadar 😁 suni sancı acıtmadı ama o çok acıtmıştı ya 2 ay çektim 2.ciyi bekliyorum şimdi bakalım bunda nasıl olacak hepimize hayırlı kolay doğumlar olsun 🤲🏼❤️