xbebegimx benim hep sıkıntılı geçti.6 yillik evliyim 3yil önce ilk kez hamile kaldım bebek gelismedi 10haftada kürtaj oldum.Sonra yine olmadı hamile kalamadim.Sonra bi mucize oldu hamile kaldım daha ilk ogrendigim günden sıkıti başladı yine kürtaj olucam diye korkuyordum.
İlk 12 hafta gelişim geriliyi vardı ilaclarla toparlandık çok şükür.24 haftasinda normal bi kontrolde bebegin kafasının çok çok aşağı düştüyünü ögrendik her an dogabilirdi.İlaclar iyneler sürekli ayak yukari yattım.28haftada Rahim kisalmis dedi doktor ciğer gelistirici vurulduk.Yine aynı ilaç iyne ayak yukari yatarak geçiyor 31 haftalık olduk