Kızlar günü birlik denize gideceğiz. 15. Haftdamdayım. Herkes bir şey diyor denize girme iyi değil falan. Zaten Nioli yağı kullanacağım. Geçen haftalarda da yine havuza girdim bir şey olmadı. Doktoruma sormadım ama o da bir şey demedi. Gebeliğimde de bi sorun yok. Bir şey olur mu sizce?