bombshell benim gerilik gebeliğin ilk başından beri varmis once bikac gun sonra 1 hafta, 2 hafta derken 3 hafta oldu ve 20.hafta galiba detaylı ultrasonda belli oldu, en başından beri oksapar 0.4 kullanıyorum doktorum aspirin verdi 2 3 hafta kadar kullandim sonra bebek acil doğuma gidebilir fazla dayanmaz eğer işlem yapmak gerekirse kandırmaz diye kesti aspirini, benim sanssizligim en başından beri geriligin olması oldu, simdi 25 haftadayız ama 3 hafta geri gelişimi ve tansiyon 13 7 falan cikiyor hep bugun 14 9 gördüm bikac kez erken başladı tansiyon, doktorum vücudun bebeği büyütmek icin daha fazla kan pompalayacak yakine tansiyon yükselir demisti dediği gibi oldu gund e 1 alfamet kullanıyorum ona da vücudu cok alıştırma her gun alma dedi