Fatmanur_-1 Merhabalar arkadaşlar benim 2 li tarama testi 1:64 sonucu geldi kötü mü bana yardımcı olurmusunuz
gamzecgr Fatmanur_-1 tek başına anlaşılmıyor maalesef doktor yaş,ultrason ölçümünü ve kan sonuçlarını karşılaştırıp bi grafik hazırlıyor öyle belli oluyor
Anonimkup Fatmanur_-1 yüksek riskli oluyor sanırım benim de sonucum öyleydi amniyosentez önerdi doktorum