Merhabalar kızlar ablam hamile ikili taraması yüksek çıktı perinatoloji yönlendirildi gittiklerinde bebeğin beyin damarlarında genişleme var ayaklarında eğrilik var denmiş bir doktor daha göstermek istiyoruz İzmir’deki hangi doktora gitmeliyiz öneriniz var mı ? Başından böyle durum geçen oldu mu 17+5te