Afzv doğduğu andan itibaren bebek bezi olarak baby turco ve molfix kullandım( annem almıştı onda kaldığım zamanlarda ondan kullanmıştık) ikisinden de memnun kaldım bebeğime pişik yapmadı, sızdırma falan olmadı ikisinde de.
Islak mendil olarak baby turco aldım kullanıyoruz içerik olarak koku olarak en uygun gördüğüm oydu çok araştırdım ama evde olduğum süre zarfında ıslak mendil kullanmamaya özen gösterdim olabildiğince yıkıyorum bebeğimi içim daha rahat ediyor çünkü ciltleri hassas oluyor çok bir şey kullanmak istemiyorum dışarıda olduğumuzda yıkamam mümkün olmadığında baby turco ıslak mendilini kullanıyorum ondada bir sorun yaşamadım 🙂