Roro37 iki gebeliğimde de ishal yaşadım. İlki 34 haftalık doğmuştu ishal olunca anlamıştım , ikincisi 38 haftalık doğmuştu 37.haftada ishal başlamıştı , kusma iştahsızlık geceleri sabahlara kadar uyutmayan bel kasık ağrısı ara ara gelen giden sancılar da eşlik edince doğum yakın dedim 1 hafta sonra doğum oldu. Hatta doğumdan tam 1 gece öncesi hamilelik boyunca göğsümden gelmeyen süt gelmişti sanki emzirmişim gibi annemlerde yarın bir gün gelecek bebeğin dediler sabaha doğuma gitmiştim. Kimisi kabızlık yaşarmış kimisi ishal ben bizzat iki hamilelikte ishal yaşadım canım seninki de doğumunun yakın olduğunu gösteriyor olabilir sen yine de hazırlıklı ol 😊