Ailede şeker hastalığı olduğu için bende şeker aleti alıp kontrol amaçlı ölçmeye başladım. Kahvaltıdan 2 saat sonra ölçtüğümde 88 çıktı sonra sadece bir tane dondurma yedim saat 1buçuk gibi. Şimdi başım dönünce tekrar ölçeyim dedim 69 çıktı. Düşük mü yada baş dönmesi sersemlik yapar mı bilem varmı?