NASILASK benim düşüncem o güzel ana eşlerinde tanıklık etmesi sonuçta o bebeği kendi başına yapmadın 9 ay boyunca bebeğin için neler çektin ve sonuç olarak ikinizden bir parça bir can dünyaya getiriyosun o anda senin yanında olmalı elini tutmalı sana destek olmalı illa ki oraya bakmak zorunda değil ki sezaryen olursa paravan oluyo zaten normal oluyosa da bacaklarının üstünde örtü olucak orayı görmesi için doktorun sağ ya da sol arka çaprazında durmalı ancak eşin senin yanında durucak baksa bile net görmesi mümkün değil o yüzden bence eşini doğuma girmesi için teklif sunmalısın ben hamile olduğumu eşime söylediğimde doğuma bende giricem seninle beraber görmek istiyorum dedi bana