Ozgeeeee1 merhabaa 28 temmuzda yumurtlama gördüm bugün 7.günüm Adete de sanırım 7 gün kalmış oluyor. Çok şiddetli sol kasık ağrım var. Belimin sol tarafına ve sol bacağıma da vuruyor ağrı. Sizce yerleşme ağrısı mıdır bilenler cevaplarsa çok sevinirim☺️