Kızlar hangi modelini tercih ettiniz birde kaç adet aldınız ben 3 er adet toplam 6 tane olucak şekilde düşündüm çünkü aventin sitesinde bile mutlaka her ay değiştirin yazıyor ilk gebeliğim belki abartıyorum ama yalan değil çok hoşuma gitti 3 modelide birde kız bebek bekliyoruz hiç dayanamıyorum cidden 🥰🤰🏻🍒🌷kendimi de böyle avutuyorum her ay değiştiririm diye 🙈