Miracle25 Kızlar bugün 40+0 doktora gittim sancı veya açılma yok. Pazartesi suni sancı verelim dedi doktor. Biraz korkuyorum hem zamanı geçiyor diye hem de suni sancıdan. Var mı önerileriniz?