39 dayım ilk gebeliğimde de suyum fazlaydı gebelik şekerim yoktu bunda da aynı şekilde gebelik şekerim yok ama su sınırda ve önden gidiyor genetik dedi doktor karnım sadece çok gergin oluyor ve bu aşırı rahatsız ediyor onun harici bi sorun yaşamadım ekstra yediklerime biraz dikkat ediyorum karbonhidrat fazla meyve tüketiminden uzak duruyorum o kadar