Busra221 normal, 15. Haftada sanırım doktoruma sanki bebeğimin kalp atışı durmuş gibi hissediyorum dedim 😂 o da güldü niye öyle düşünüyorsun kız öyle düşünme dedi 😂 onlar alışmış, herkes yaşıyor bunları 😂 hormon karışıklığından bence, ben normalde çok gamsız biriyimdir😂😂