esraEb Elifaras_ neden değiştirdiniz ? Ben hiç cesaret edemem sanırım. Dua ediyorum doktorum izne falan çıkmasın bi aksilik olmasın diye 🙈 belki doğuma o gelmeyecek ama psikolojik olarak onun hastası olarak kalmam lazım 😄
beyza6078 Elifaras_ evet ben 36 haftadayım hastaneden dolayı değiştirdim doktorumdan çok memnundum ama hastane berbattı
Elifaras_ esraEb eski doktorum sezaryen demeye başladı tatile çıkacakmış doğum haftamda ondan heralde bi an önce beni doğurtmak istiyor
Buhuu Haftamda değiştirdim doktor iyidi ama özel hastene küçüktü şimdi doktorumdan memnunum 38. Haftadayım 4-5 günde bir gidiyorum . En ufak bir kaygınız varsa değiştirin bende geç diye diye son haftalarımda değiştirdim