1prensesannesi_ Fik bnde 36+2 haftalık hamileyim ve bugün bebegim çok az hareket etti korktum önceden kıpır kıpırdi şimdi ise az hareket ediyor
Fik Kdr03 ay valla bilemiyorum normalmi bukadar hareket etmesi sürekli pıt pıt vuruyor veya şişiriyor bir kısmı karnımın
Kdr03 Fik bu haftaya kadar benim de çok hareketliydi aşırı fazlaydı uyuyamıyordum hiç 35. Haftaya girdik saysam sayarım o kadar az yani bence senin ki normal benimki anormal olabilir