İlk gittiğimde 5 haftalıktı, bir sorun yoktu. Sonra kahverengi akıntı oldu kontrole gittiğimde fetusu göremedi, kesenin şekli bozulmuş, sağlıksız gebelik dendi. 8. Haftadayım şu an, normalde bugün kürtaj olacaktım ama Dr tekrar kontrol ettiğinde kalp atışı duyuyorum çok güçlü değil ama bekleyebiliriz belki kesenin şekli de düzelir, kalp atışları da güçlenir falan dedi. Böyle bir durumu daha önce yaşayan oldu mu?