GizeemArslaann Kızlar selam. Bugün 17 haftalık olduk ve kontrolümüz vardı. Doktorumuz erkek olduğu için kafası 1 hafta civarı ilerde çıkıyor, normal bir durum dedi. Benim yine de içim rahat etmedi aranızdaki böyle bir durum yaşayan var mı acaba?
Nymphadora GizeemArslaann erkek bebeklerde genelde oluyormuş galiba. Benimde ilk başlarda yoktu ama 34ten sonra falan 2 hafta önde dedi doktor. Önemli bir durum değilmiş genetik falan olabiliyormuş ☺️
Pikachukiz53 GizeemArslaann eğer cidden tedirgin olduysanız perinotolojiye gidebilirsiniz benimkine de minik dediler perinotoloji doktorumuz genetik olabilir beyin vb kafa içi olarak bir sıkıntı yok demişti
Baharoloji GizeemArslaann benim oğlumda öyle başladı en son vucut 2 baş 4 hafta ileri attı 40 haftasını doldurursa normal doğum güç olur ancak bir hafta önde diye o da sorun olmaz bizim 4 hafta önde diye olmaz diyordu doktorum 37. Hafta da gelince baş 41 ile uyumlu normal doğum yaptım bir de usg ölçümleri genelde alman verilerine dayanıyor türk toplumu olarak kafa yapısı zaten büyüktür o yüzden genelde 1-2 hafta önde olur bir çoğumuzun dert etmeyin
Zeynepkocaoglu06 34 haftalığım en başından beri 2 hafta önde gidiyoruz bir sorun yok genetik olabiliyormuş anne yada babadan kaynaklı, ultrasondan da olabiliyormuş daha önce bir başlıkta okudum başta kafası büyük demişler doğunca küçük çıkmış
Zeyzey055 Korkma canim genetik olabilir eşimin kafasi büyük mesela 2 oglumunda hep öndeydi doğunca normallesti ilk oğlum 2. Yi de gorucez yakında korkma hiç benimkinin boyu da kısa mesela eşime çekmiş 😅😅
GizeemArslaann 4 hafta sonra detaylı ultrasonum var ama normal denmesine rağmen yine de tedirgin oldum. Bir sorun olmaz inşallah 😢
Ebrugrgn En son kontrolümde bana da öyle dedi doktor ama sıkıntı yok olabilir dedi ben de kafama taktım araştırdım baya . 2 hafta ilerde olması anormal değil sonucuna ulaştım o kadar çok doktor dinledim okudum ki . Eğer içinde su birikmesi gibi bi anomali yoksa sıkıntı yokmuş.