Damlaturkmen bende çok fena grip olmuştum ama ne nane limon ne başka bişi hiçbişi içmedim çok ilaç önerilmiyor başınıza bez koyun soğuk bez ateşi biraz olsa kesiyor üstünüzü açık bırakın sıcak bi çorba için biraz hafifletir soğuk su ile duş alın hiçbiri fayda etmezse serum takarlar galiba ama zararı olurmu bilmiyorum ben ilaçlardan korkar oldum açıkçası geçmiş olsun geçer inşallah hemen