1cocuklumom merak etme canım geçer seninde, bende 7. Haftada yaşadım orta büyüklükteydi dışa hiç kanamam olmadı ultrasonda kanama alanı görüldü. Çok su içtim dinlendim doktor önerisiyle fitil kullandım geçti . Doktorum genelde gebelerin çoğunda görürüz ve geneli bir kaç hafta sonra kaybolur tehlikesizdir demişti