Zynppp_0999 Son 4 günümüz kaldı çarşamba sezeryanla gelicek inşallah küçük prensesim 😍çok heyecanlıyım korku endişe hepsi bir arada nasıl yapıcam hiç bilmiyorum🫣 bizim gibi olanlar var mı acaba napıyırsunuz nasıl geçiyor günleriniz😮💨
Cceylann01 Zynppp_0999 canım herşey çok güzel olacak öyle düşün sezeryamda ilk ayaga kalkmak biraz zor ama sonra yürütüş hep yap 1 haftaya birşeyin kalmaz ben 3 günlükdüm kızımı sağlık ocağına götürdüm kucagımda düşün yani ama hiç uzanmadım hep gezdim nescafe bol bol içtim agrım oldukça
Yazmelegi_ Zynppp_0999 bende pazartesi doğum yapacaktım bizim kız 2 gün erken gelmek istedi 😁😁 sağlıkla kavusun inşallah ilk yürüyüş felan benim çok kolay geçmişti
Zynppp_0999 Cceylann01 amin inşallah canım. Hastane demi içmeye başladığınız nescafeyi izin veriyorlar mı. Yada çıktıktan sonra mı. Bide o bele vurulan iğneden çok ama çok korkuyorum ya😔
Cceylann01 Zynppp_0999 hiç korkma canım bele vurulan igne sinek ısırığı gibi hissetmezsin bile hastanede rezene çayı felan veriyorlar eve gelince içebilirsin ağrıyı hafifletiyor
Yazmelegi_ Zynppp_0999 çok şükür iyiyim acil sezeryan oldu bizimki beklediğimden de süper geçti inşallah sizinki de çok güzel geçer 🌸