Erva123456 teşekkür ederim canım Allah razı olsun inşallah sende bebişini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin rabbim iki normal doğum yaptım ben orda Allah hem ebelerden hem hemşirelerden hemde doktorumdan razı olsun çok ilgilileri ebelerim ben taburcu olana kadar yanıma gelip gidiyorlardı keza hemsirlerde öyle kızımdaki doğumun çok zor geçti çok yirtildim o da benim hatamdi o günkü nöbetçi doktor Allah ondan razı olsun beni dikene kadar ağzından dua eksik olmadı bitirene kadar besmele çekip dua ediyordu normal doğum yaptığım için çok memnun kaldım ama sezeryan doğum hakkında bi bilgim yok Allah herkesin karşısına iyi insanlar çıkarsın benim o gün karşıma çıkardığı gibi