Mahirissmoms Rabia__q Rabia__q bende de var normal yani gazını çıkarmaya çalış karnını ufala yani popona vur gazın çıksın
Rabia__q Mahirissmoms biraz şiddetli ve beni korkuttu çok özür dilerim büyük abdesim çok fazla olmaya başladı bugün 3 gündür devam ediyor doktor randevum 15 de beklemelimiyim
Mahirissmoms Rabia__q bende de aşırı kabızlık oluyor ama bebek yerleşiyor ya olabilir bence ishal mi oluyorsun