Bsrozsr07 biz 1 aya yakin bekledik canim. Cunki histeroskopi de olmustum yaninda. Yaralarin iyilesmesini beklemistik. sen sadece laparoskopi olduysan 2 haftaya zorlamadan dikislerini girebilirsin. Ben o ameliyati olali 1 bucuk sene olacak 6. Ayinda ay yuz ustu uzanmistim telefonla ugrasiyodum esimde saka yapim derken agirligini verdi karnimda bisey pat etti duydum galiba icteki dikisim bunca zaman sonra patladi.