37+5 deyiz kızımla. Belim ağrıyor çok fazla bir de aşağıda çok baskı var 3 gündür ayağa her kalktığımda bir ah çekip ilk adımlarımı atıyorum iyice zorlamaya başladı her hareket beni artık doğsun istiyorum biraz sabırsızım 😅 karnımda arada sertleşmeler olıyor ve belli bölgelerde baskı hissediyorum doktorum bunların kasılma olduğunu söyledi.
sağlıkla gelsinler inşallah bebeklerimiz 🤗