Fatimetncr bende bugün 36+0 oldum ilk oğlum 37+5 olmuştu. Doktorum bugün kanala yerleşmiş yakında gelir dedi bakalım bekliyorum. Bol yürüyüş, suquat , merdiven in çık haftayada gel tetikleyelim dedi . İlk oğlumda 37 de alttan muayne etti 5 gün sonra suyum geldi . Bebeklerim iri oluyor benim o yuzden son haftalara kalmamı istemiyor