Arzu501 Erken alınma sebebi nedir acaba
Ben ilk çocuğumu 36+0 da 2500 gram normal doğum yaptım iğne filan da vurulmadım küveze girmedi
2.doğumumda hemen hemen aynı oldu 2500 gram o da iğne yok küveze girmedi
Şimdiki çocuğumda erken gelme riski var diye 34.haftada ciğer geliştirici vuruldum inşallah bu da küveze girmez
Başınız sağolsun bu arada Rabbim bir daha yaşatmasın bu acıyı inşallah sağ salim alıp evinize gidersiniz