27r1907 bende tup bebekle hamile kaldim
3gün tuvalete kaldim sonrasi yemeye kaldim hafifce evde yurudum yemek yedim ama 5dakika evde ayakusdu sonra hemen uzandim ve kafami cok ragat tuttum
Komik seyler izledim dualar okudum ve dinledim sizde oyle yapin ve sakin strese girmeyin onun dagada zararı var
Hissedin jarninizda sizin bebryiniz var ve sua edin ☺️