1melekannesi3858 bu durumda normal doğumu beklemek riske girmektir sezeryan olur onun içinde bu şekilde nst, suyu, kan akımı normal giderse 38 sonrasını beklerim dedi bana doktorum 🤷🏻♀️ gelişim sorunu başlıca sezeryan sebebi falan yazıyor nettede zaten. Öbür gittiğinde normal doğum mu olur sezeryan mı hocam diye direkt sor bence