Habibe_ Hlycsr91 nasıl ilerliyorsunuz acaba ben 5 haftalık hamileyim gün doktor şekerin olabilir dedi haftaya kontrol var bu sürede dikkat etmemi söyledi açlık kan şekerim 105 çıktı
Hlycsr91 Ozge56 bende 1 haftadır kullanıyorum ama hala düşmedi dozu mu arttırsam acaba. Siz kaç doz oluyorsunuz. Bana 2 tür iğne verdiler 1 tanesi yemeklerden önce 4 ünite 1 tane iğne gece yatmadan 12 ünite. Ama pekte düşürmedi şekeri.
Ozge56 Hlycsr91 ben sabah öğle akşam 6 unute kullaniyorum tek igne benim normal ilerliyor. Yediğiniz şeylere dikkat edin hafif ve az yiyin
Ozge56 Hlycsr91 olabilir ama 12 unute az değil canım. Kafana göre doz yapma doktoruna danış ve korkma. Diyet listesi verdiyse devam et stres de sekeri yükseltiyor tatlı asla yeme beyaz ekmek bile hatta hiç ekmek yeme her türlüsü. Ölçümlerin nasıl peki
Hlycsr91 Ozge56 sabah hala yüksek çıkıyor hem açlık hem tokluk ama öğlen ve akşam dengelendi gibi arada yüksek çıkıyor yediğime göre değişiyor.
Ozge56 Hlycsr91 daha 1 hafta olmuş. Hemen düzene girmez biraz zaman lazım benimde ilk 1 hafta çok zorlandım sonra hersey normale dondu
Hlycsr91 Ozge56 iğneyi nerden vuruyordunuz bu arada ben göbekten çok korkuyorum ama bacaktan burunca ya kanıyor ya ilaç geri çıkıyor birazı