Kuzuletta Henüz kanala bile girmemiş. 40+0 oldum bugün. 41. Haftaya kadar bekliyormuş hastane. Hiç açılması olmayıp, bebek kanala girmeden suni sancıyla doğuran annelerimiz var mı aramızdaa 📢
cherry_blossom Kuzuletta ben de şurda bekleyeyim. Bir de şeyi merak ediyorum suni sancı mı almak daha iyi yoksa sezeryan mı ?
Leylagyk Kuzuletta 1 güm boyunca suni sancı aldım keşke almasaydım sezaryan oldum yine bence riske atma 🤷♀️
cherry_blossom Elif2796 ya ben de sancımın gelmesini bekliyorum 41 den gün alıyorum şu an ama sancı yok. O yüzden sezeryandan önce suniyle mi denesem dedim ama korkuyorum
Xname Hiç ağrınız filan olmadı mı bu zamana kadar bende 39+1 im hiç yalandan da olsa sancı çekmediniz mi ayy böyle görünce Benimkide 40 ı geçecek diye korkuyorum
Kuzuletta Xname Oluyor hem de nasılll. Ama düzensiz olduğu için doğum sancısı sayılmıyormuş. 5-10 dk bir olması gerekirmiş
Kuzuletta cherry_blossom Bu şekilde doğum yapan çok insan var aslında. Ama bünye meselesi, bakalım biz de o şanslı tayfadan olabilecek miyiz
Elif2796 cherry_blossom korkma rabbim tek sancida kurtarsi seni de benide kişiden kişiye değişiyor benim üçüncü gebelikte 42 suni sancı ile doğum oldu çok kötü geçti inşallah bunda olmaz
ececan2006 ececan2006 Kuzuletta ozeldi doktorum da tamamen normal dogum seven bir doktordu ama kismet olmadi sagligindan onemli degil benim icin
Xname Kuzuletta ayy gerçekten zor beklemek son zamanlarda Suniden korkmauın 2 yakınım suniyle doğurdu evet kendi sancından daha ağrılıymış ama bir sorun yaşamadan doğurdular en fazla bir gün çekersiniz yeterki açılmanız olsun birde çekip açılma olmama durumu var o daha kötü bol bol hareket etmek önemli oradada
AlmilaninAnnesiii Kuzuletta 41+6 da önce açılma için fitil verdiler yumuşama oldu sadece sonra suni vermeyi denediler 6 saatte hiç açılma olmayınca 24 saati geçkin 36 saat odada kalınca sezeryana aldılar misss gibi de doğurup çıktım keşke daha önceden sezeryan olsaydım. Kızımla boşuna cebellestik orda normal dogurucam diye. Şimdi 2 aylık kızım yanımda çok şükür. Sıfır açılma sıfır sancıyla yatış verirlerse bence zor. Ama kendi sanciniz ve acilmaniz oluyorsa mükemmel normal doğum için
Kuzuletta AlmilaninAnnesiii 41+6 kadar nasıl beklettiler ki çok uzun ve tehlikeli bir hafta değil mi? Devlet miydi bunu yapan