Kizlar merhaba bebegim 2ay 8 gunluk.2700le hastaneden cikdi suanankadar sadece 900 gram aldi ve hep anne sutu ile beslendi suan 3600 gram doktoe cok az aldigini 1 kilo bile almadigini dedi bu yüzden takviye lazim buyumesi icin dedi.Mamaya basladim dunden beri 90cc ver isterse 120 yaparsin dedi ama.Ben dün geldigimdenberi en fazla 60cc yedi.Ve 3 kez yediginde birinde 60 cc digerlerinde 30cc sabah kalkdim süt verdim uyudu sonra mama verdim istemedi agzini eksitiyor sajirim tadini sevmiyor istemiyor mama cunku emzirince hemen aliyor memeyi agzina.Napicam ben.Alisik degil diyemi boyle yapior napmam lazım simdi benim.Kilo almasi icinde mama yemesi şart sutle olmuyor demekki.Bir yardim edin.