Öncekı gun geceden berı belım agrıyo yatarken otururken her sekılde bugun kasıklarıma vurmaya basladı sol kasık ozellıkle bebegıde orda hıssedıyorum zaten mantar ıcın fıtil kullanmıstım o yapmıs olabılır mı aksam doktora gıdıcem ama korkuyorum 17 haftalık daha