Edanurcelik Kızlar adetim 6 gün geçikti 3 gün önce gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı bugün yaptım negatif çıktı sizce ne zamana kadar bekleyim yardımcı olur musunuz
Tugba471 Edanurcelik benimde iki hafta geçmesine rağmen silik çıkmıştı geç döllenme olabilir kanda net belli olur
Cocolingo Edanurcelik siz bence testi bikaç gün sonra sabah ilk idrarla tekrarlayın, ilkinde silik çıkmış muhtemelen vardır, negatif olan test bozuk olabilir, bikaç güne tekrarlayın baktınız yine negatif içinize sinmezse bide kan verirsiniz
Drysvrucr 6 gün gecikmeye çoktan net çift çizgi çıkardı bence. Benim 4. Günde saniyesinde net çift çizgi çıkmıştı. Yine de doktora gidip kan verin isterseniz.
Gulen22 Benim hamileliğim bir süre testte çıkmamıştı. Bence bir kan verin ne olur ne olmaz, ona göre hamilelik varsa dikkat edersiniz.
Tugba471 Edanurcelik bir kaç günde net çıkacağını zannetmiyorum 1 hafta sonra tekrar deneyebilirsin tabi meraktan dayanabilirsen ☺️