Damla81 benim Ocak ayında doktora muayene olmak için gittiğimde reglime bir hafta vardı ve doktor yine de beta istedi 19.47 çıkmıştı sizinki geçmesine rağmen böyle çıkmış geç döllenme olabilir siz testi yenileyin. İnşallah bebeğiniz vardır ve sağlıklıdır 😍🙏🙏