Senaaaa__ Ben çok memnunum devamlı yaptırıyorum sadece yaptırcağın yeri arastır hijyen konusunda,yapan kisiyide tecrubelimi degilmi nekadar suredir bu isi yapiyor öğrenmeye caliş.körü körüne bilmediğin biyere ve kisiye sakın yaptırma ufacık bir hatası gözüne enfeksiyon kapmana sebep olur.gidicegin yerin illaki nette yorumlari vs vardir iyice oku cevrene sor daha once giden memnun olan yere gitmeni öneririm.kullanis acisindanda sadece yaptirdiginda 1 gun su degdirmeyeceksin gerisi klasik rimel fircasina benzer hergun tararsin duzenli olur ama yuz tipine goz sekline uygun yaptir,sırf belli olsun diye öyle alakasız aman aman büyük kirpik taktırma bunlar guzel durmak yerine komik oluyor her yuze cok uzun kirpik gitmiyor